April 23, 2009

Another busy day..

Today I've been working most of the day. And luckily I've got some life-savers as friends! They really made my day by taking care of the dogs!
Then as soon as I had finished I had to rush home and back in the car to Kista. I was a "help-instructor" at a course they had. It was fun and interesting, and finally it seems like they're working quite a lot like I've been working in France. So that was good to see!
I just got home and now I have to read some stuff for class tomorrow. Poor neglected dogs!
Tomorrow is a new day, and I start class at 1, so I should have some time for walks and a bit of training.. We'll see.

3 comments:

Christina said...

Kull med träningen! Att diu kände igen dig menar jag...
Lycka till med boken idag.

Kicki said...

Hej hopp!
Kul med kursen! Jag börjar oxå sent idag...ska ut med lapplisan snart! Ville bara passa på å tacka dig för all hjälp och tips som du ger mig och Izla...så TACK ;)
Kram kram

Marlene said...

Häftigt! Vi har inte stött på djur i ett sådant läge så jag tror inte Fokus skulle välja att stanna, men man vet aldrig, han överraskar mig varje dag! :)

Kul med kursen!